Naamgevingsbeleid

Algemene informatie over dit forum, en de spelregels
Magiel

Naamgevingsbeleid

Postby Magiel » Fri Mar 25, 2016 5:55 pm

Hey, speler,

Leuk dat je ons komt versterken. Voor je je registreerd hebben we graag dat je dit even leest, want het is nogal belangrijk:

We hebben graag dat je je gebruikersnaam als volgt aanmaakt:

"<IC (voor)naam> [<OC voornaam>]"

Als voorbeeld:

Colin [Chibby]

Dit zorgt ervoor dat de spelers weten welk karakter er post, en dat spelleiders weten wie er achter zit. Wellicht een beetje omslachtig, maar dit is het makkelijkst.

"Ja, klote zooi," zeg je, "Ik heb me al aangemeld dus kan ik mijn gebruikersnaam niet meer aanpassen."
Geen probleem. Je moet je toch even aanmelden in het grote "ik ben er" topic om je spelleider te laten weten dat je er bent, en om je spelers- en wellicht geloofs-permissies te kunnen ontvangen. Vraag daar dan gelijk even of iemand je gebruikersnaam aan kan passen.

Voor de kleine selectie spelers die... laten we zeggen... een alter-ego hebben..: maak allereerst een account aan met de naam die je het meest gebruikt, dan kan je hiermee je meeste spel doen. Als het belangrijk is dat je 'normale' naam niet in de ledenlijst komt te staan maak dan geen account met die naam aan!

Als het je niet uitmaakt, dan dien je twee accounts aan te maken. Voor Gmail gebruikers is dat heel simpel, en kan op twee manieren
  • voeg punten toe, of haal punten weg uit je emailadres. Google is slim genoeg om te weten dat het evengoed jouw emailadres is. Bijvoorbeeld

Code: Select all

mijn.naam@gmail.com
    of

mijnnaa.m@gmail.com
  • voeg aan het eind van het naam-deel van je emailadres een plus-teken (+) en een willekeurig woord toe. Bijvoorbeeld

mijnnaam+mijnkarakter@gmail.com

Return to “Even OC”